sobota, 23 stycznia 2016

Ważne!

Uwaga! Napiszę teraz coś, co zaskoczy pewnie większość czytających tę informację:
ADMINISTRATORZY TEŻ MAJĄ ŻYCIE PRYWATNE!
Tak moi drodzy, chociaż może na to nie wygląda, my też normalnie żyjemy, funkcjonujemy, chodzimy do szkoły, pracy, mamy drugie połówki.
Przez te dwa dni byłam może mniej aktywna, bo 26 stycznia (wtorek) mam egzamin w szkole muzycznej, moja sytuacja wygląda naprawdę fatalnie, a jestem w ostatniej klasie, więc chciałabym tego nie zawalić. Ale starałam się mniej więcej co jakiś czas wchodzić na priv. Kiedy ktoś pisze opowiadanie do wędrownego, którego obecnie nie ma, tylko dlatego że nie chciało mu się przeczytać dokładnie zasad, to ja naprawdę nie mam tyle czasu, żeby odpisywać i tłumaczyć, dlaczego nie wkleiłam opowiadania. A, no i to, że nie ma mnie na chacie, nie oznacza jeszcze że umarłam.
Dziękuję, to wszystko.
Zdesperowany Amir
oraz
Administratorzy WPW

PS Po wtorku wszystko powinno wrócić do normy, a w ferie (mam od 30 I) będę miała full czasu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz