niedziela, 17 stycznia 2016

Od Zena CD Sępa

Byłem zafascynowany jego zdolnościami. Nauczył mnie jak się robi poszczególne umiejętności. 
-Dziękuję Ci Sępie. -powiedziałem
-Nie ma a co Zeno -odparł
Byłem szczęśliwy, że go spotkałem. Dużo mnie nauczył i podsunął super żarty jakie mogę zrobić Xeni. Nie wiem, kiedy go jeszcze spotkam. Mam nadzieję, że niedługo.
- No dobra młody. Muszę iść.-powiedział Sęp
-Szkoda. Ale zobaczymy się jeszcze?- spytałem wtulając się w jego futro.
- Mam nadzieję.- powiedział lekko mnie odsuwając.- Na pewno jeszcze tu wrócę. 
Oddalił się.
- To do zobaczenia!- krzyknąłem 
- Nawzajem! - powiedział.- Prawie o czymś zapomniałem.
Na te słowa rzucił mi buteleczkę Eliksiru Zmiany, a po tym rozpłynął się we mgle...
Szkoda. Czas z nim szybko płynął i było przyjemnie.
<< Może być tak? >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz