środa, 20 stycznia 2016

Od Melody - Mewa

Szłam Lasem Ptasiego Pióra i zobaczyłam Mewę. Wilka wędrownego. Przypatrywałam się jej i podeszłam się przywitać:
-Cześć. Jestem Melody. Ty to Mewa? Kochający przyrodę i wszelkie zwierzęta wilk wędrowny? Ja też kocham przyrodę. I to nie wiesz jak. 
Mewa zwróciła na mnie swój wzrok:
-Tak. To ja Mewa. I masz rację. Kocham przyrodę. Zarówno florę jak i faunę. 
-Och. To zaszczyt Cię poznać. Od wtedy kiedy pojawiły się wilki wędrowne ciągle Cię wypatrywałam. Teraz ziściło się moje marzenie. - powiedziałam
Mewa się do mnie ciepło uśmiechnęła i usiadł jej na grzbiecie ptaszek. 
Ja zatem usiadłam przed jeziorkiem i wpatrywałam się w korony drzew. 
-Co jest?-spytała Mewa
-A nic. Po prostu myślę. Nawet nie wiem o czym.- odparłam
<< Mewa? Odpiszesz? >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz