piątek, 29 stycznia 2016

Od Party CD Elandiel i Rita

-Choć Elandiel!-krzyknąłem- Vena atakuje nasze wadery!
Elandiel mnie wyprzedził. Ja połknąłem 1 krople Eliksiru. Pomyślałem o lwie i zamieniłem się w niego. Próbowałem go wyprzedzić ale tylko go dogoniłem.
- Elandiel! Ty na Venę Ayrę ja na innych jej zwolenników!
- Dobra! Szybko!- krzyknął Elandiel
- A wy co tu robicie?- powiedziała Vena Ayra
- A jak myślisz?- powiedziałem
- Chcecie mi pokrzyżować plany!- mówiła
- Ooo, nowość! Zgadła.- powiedział Elandiel
Po 20 minutach walki o czymś zapomnieliśmy, że zabijać bez powodu nie wolno! Ale halo, halo?! To zabijanie było warte nasze życie.
Nasze wadery były zmęczone więc zamieniłem się w nosorożca i wziąłem Ritę i Melody na grzbiet.
<< Nie mam pomysłu na dalszą część. Muszę podładować wenę ma już 0%>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz