środa, 20 stycznia 2016

Od Mewy C.D. Melody

- Czasem dobrze jest czasem pomyśleć - powiedziałam i usiadłam obok niej.
- Całkowicie się zgadzam - uśmiechnęła się lekko.
- Chciałabyś, żebym cię czegoś nauczyła? Wnikać w myśli innych istot? Może rozmawiać ze zwierzętami? Albo nie tylko, także z drzewami, wodą, chmurami nad nami. Wszystko co nas otacza posiada w sobie energię. Ty, ja, ten głaz obok nas. Z energią można się kontaktować, chociaż to bardzo trudne. Wtedy już nigdy nie zaznałabyś samotności.
- Och, nie jestem samotna - powiedziała szybko - Mam wspaniałego partnera oraz trójkę dzieci: dwie córki i syna. Samotność mi nie grozi.
- Nigdy nie wiesz, co cię spotka w życiu - wzruszyłam tylko ramionami. - Cóż, więc może masz jakieś pytania?
- Właściwie to tak.
<Melody?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz