czwartek, 28 stycznia 2016

Od Yukona CD Szarki

Podziękowałem Szarce za zaproszenie, a w jaskini poznałem Melody i Elandiela, których Szarka była podopieczną.
-Dzień dobry!-powiedziałem wchodząc do jaskini.
-Dzień dobry!-odpowiedział mi spokojny głos i zobaczyłem śnieżno-białą waderę (Melody), a chwilę później biało-czerwono-czarnego basiora (Elandiela). Szarka mnie przedstawiła, ale zobaczyłem, że coś ją martwiło. 
-Szarka, co cię martwi?-spytałem idąc z nią przez Park Tajo.
-Martwie się losem watahy.
-Jak to "losem watahy"?
-Boje się, że Vena Ayra zbierze wystarczającą ilość wilków, by zaatakować watahę. Elandiel' owi śnił się potwór z dwu kolorowymi oczyma, Party' emu czerwone oczy, które mówiły o szczeniętach, co jeszcze?
-Tak, słyszałem o niej, wygnana samica alfa. Nie martw się jeśli nas zaatakuje, wszyscy będziemy walczyć!-powiedziałem stanowczo.
-Dzięki Yukon, zrobiło mi się lepiej na duchu.
Potem jeszcze mineliśmy Oazę Luei, gdzie miałem się z kimś spotkać. Pożegnałem się i czekałem na......

<Kto dokończy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz