poniedziałek, 25 stycznia 2016

Od Rita do Sunset

Ostatnio byłam zmęczona. Luiza, Rakan i Newde rozrabiali, chcieli się bawić z dziećmi Melody i Elandiela. Są jeszcze za małe.
- Dzień dobry! - krzyknęła Sunset
- Hej Sunset, jak u ciebie?- spytałam
- A, trochę mi smutno-mówiła Sunset- Bardzo często chciałabym być czyjąś córką. 
-Na pewno jesteś kogoś córką, każdy ma mamę.- uśmiechnęłam się i usiadłam.
-Znasz może kogoś kto mógłby się mną zainteresować?-zapytała Sunset
- Przecież masz już kogoś kto się tobą zaopiekuje.
-Mam?-spytała zdziwiona Sunset -Kto to?
- Ja, Party no i tak jakby moje szczeniaki
- Na prawdę! Dziękuję Ci!
- Ja po prostu tez tęskniłam za mamą. Więc jeśli pozwolisz. Będziemy cie uczyć różnych rzeczy. A ty będziesz czasami zostawać z szczeniakami.
<<Sunset?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz