Zadania

Jeśli chcesz zostać najważniejszym członkiem w swoim fachu, wykaż się zdolnościami i wypełnij zadanie na upragnione Główne Stanowisko:

Główny Mag:
Dawno temu, za Górami Przepowiedni, w pewnej ciemnej, ukrytej przed światem grocie mieszkała wadera imieniem Dayinaya. Była niezwykle utalentowana w zakresie białej magii, lecz nie pokazywała się nikomu ne względu na klątwę. Jej ojcec, Wielki Saugarre, był pogromcą demonów. Zamknął w stalowym więzieniu króla ciemnych sił, Baltazara. Demony uknuły więc spisek przeciwko Saugarre'owi. Wybrały pewnego basiora i obdarzyły go nadprzyrodzonymi mocami. Wysłały go, aby torturował i zabił cieżarną partnerkę Saugarre'a. Wilk brutalnie zgwałcił i ciężko poranił waderę, lecz nie zdążył w pełni wykonać swojego zadania. Saugarre zdążył w porę dotrzeć do wilka i zabić go. Kiedy jednak szczenię przyszło na świat, okazało się, że wraz z wcześniejszym wydarzeniem, do jego krwi przeniknęła trucizna. Klątwa, która uniemożliwia krewnym korzystanie z magii. Tym szczenięciem była właśnie Dayinaya. Co dziwne, ona sama posiadała wiele nadprzyrodzonych zdolności. Mimo wszystko, jej rodzina nie miała tego przywileju, a przecież magia była najsilniejszą bronią w walce z demonami. W końcu ojciec, opętany zazdrością, gniewem i poczuciem słuszności zabił własną córkę, aby odzyskać swoją moc.
Zadanie: Duch Dayinai nie może zaznać ukojenia ze względu na klątwę. Tylko za pomocą bardzo potężnej magii można jej pomóc. Znajdź sposób, aby jej dusza wreszcie zaznała spokoju.
Uwagi: W jaskini Dayinai jest mnóstwo magicznych przedmiotów i ksiąg z zaklęciami. Użyj ich aby odnaleźć ducha wadery i pomóc jej. Nie zapomnij szczegółowo objaśniać wszystkich użytych przez Ciebie zaklęć.
*Nadaj swojej historii tytuł.

Główny Łowca:
Istnieje pewne niezwykłe, mityczne zwierzę - Biały Jeleń. Podobno jego mięso jest białe jak śnieg, a każdy, nawet najmniejszy kawałek przynosi niezwykłe pokłady energii, siły i zdrowia, a także wydłuża życie. Są bardzo rzadkie, większość osób przez całe życie go nie widziało. Znaleźć go można tylko posiadając wskazówki. Pierwszą z nich ma Drzewo Życzeń.
Zadanie: Odpowiedz na zagadkę Drzewa Życzeń aby otrzymać pierwszą wskazówkę. Idź za tropem wskazówek i znajdź Białego Jelenia. Obmyśl strategię i upoluj go, a następnie przynieś w darze Radzie.
Uwagi: Biały Jeleń posiada potężną broń - ryk. Używa go, gdy czuje się zagrożony. Swoim głosem przywołuje duchy jego przodków. Znajdź sposób aby je pokonać.
*Nadaj swojej historii tytuł.

Główny Szpieg:
Na południu, w krainie wiecznego mrozu, leży Wataha Lodowej Pustyni. Od zawsze byli do nas wrogo nastawieni. Doszły nas słuchy, że Denuare, samiec Alfa, zjednoczył się z Klanem Krwawego Bzu - stadem panter, gdzie władcą jest bezwzględny Zakar. Razem chcą podbić nasze tereny i wziąć do niewoli wszystkie wilki.
Zadanie: Dowiedz się, co dokładnie zamierzają Denuare z Zakarem. Wykradnij ich plany i mapy, żeby nie znali dokładnego położenia naszej watahy.
Uwagi: Denuare ma pod rozkazami armię niezwykle czujnych strażników, nazywających siebie Zwiadowcami. Są też doskonale przystosowani do życia w surowym, mroźnym klimacie. Musisz się więc wykazać sprytem, zwinnością i wytrzymałością. Pamiętaj, nikt nie może Cię zobaczyć!
*Nadaj swojej historii tytuł.

Główny Strażnik Terenu:
Podobno na nasze tereny dostał się szpieg. Znajdź go i zlikwiduj. Kiedy docierasz na miejsce, okazuje się, że to nie szpieg, tylko zagubione szczenię pary Alfa sąsiedniej watahy. Prosi cię o pomoc, a w zamian jego rodzice hojnie cię wynagrodzą.
Zadanie: Znajdź watahę szczenięcia i oddaj je jego rodzicom.
Uwagi: Szczenię podało ci bardzo niedokładne położenie jego watahy. Wykaż się doskonałą orientacją w terenie, znajomością przyrody oraz otaczającego cię świata. Zaprezentuj zmajomość wielu trików, dzięki którym rozpoznasz np. kierunek drogi lub wiatru. Pokaż, co potrafisz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz