wtorek, 19 stycznia 2016

Od Szarki CD Sokoła

-Jestem Szarka, a ty to pewnie Sokół, co? Najszybszy ze wszystkich znanych mi ptaków, lubi wyzwania, mistrz akrobacji powietrznych. A on popatrzył na mnie z uśmiechem, a jego oczy zalśniły delikatnym błyskiem i powiedział: 
-Znasz się na ptakach, co? Długo ćwiczysz szybki lot? 
-Dopiero od miesiąca, a o ptakach wiem dużo, bo byłam w miejscu, które często odwiedzają. Lesie Ptasiego Pióra. Tym razem popatrzył na mnie ze zdziwieniem, ale i dumą. 
-Masz talent, nie każdy uczy się tak szybko jak ty. To co, jeszcze jeden wyścig?-spytał szykując skrzydła do lotu, ale ja to przewidziałam i zrobiłam to samo mówiąc do niego: 
-Jasne, to START!!! Oboje wzbiliśmy się w powietrze w tym samym czasie. Sokół był szybki jak błyskawica, lecz moim skrzydłom dodawał szybkości ich bardziej dłuższy, niż szerszy kształt. Na mecie (przy Morzu Siedmiu Braci) byliśmy prawie w tym samym czasie (Sokół troche mnie wyprzedził). Byłam mniej zdyszana niż wcześniej i powiedziałam: 
-A może nauczyłbyś mnie paru sztuczek i akrobacji? 

<Sokole?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz