sobota, 30 stycznia 2016

Od Devii - C.D. Amira

Zbladłam.
- Jak to Absque...? - spytałam słabo.
- Devia, myślę, że Vena może próbować odzyskać córkę - mówił szybko Amir - Wiesz, że wychowała ją Merie Zuma. Mała teraz może posłużyć Dante jako narzędzie. Nie wiem tylko, gdzie ona teraz może być.
- Amon powinien to wiedzieć - stwierdziłam. - Zwołałeś naradę?
- Poprosiłem o to Party'ego.
- Dobrze, w takim razie chodźmy. Część powinna już być na miejscu.
Wyruszyliśmy na Wzgórze Prawdy. Tam czekali na nas członkowie Rady i Party. Amir podszedł do niego.
- Mógłbyś załatwić kogoś, kto sprowadziłby tu Amona? - spytał.
- Zaraz po niego pobiegnę - powiedział Party i już chciał odchodzić, ale przeszkodziłam mu.
- O nie, ty zostajesz na posiedzeniu - wtrąciłam - Jesteś teraz pomocnikiem, jednym z nas.
Party spojrzał zdziwiony na Amira, a ten tylko skinął głową z uśmiechem.
<Party?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz