sobota, 23 stycznia 2016

Od Melody do Rity

Szłam Parkiem Tajo. Nagle zobaczyłam znajomą mi waderę:
-Rita. Co tu robisz? O tej porze jesteś z Partym na polowaniu.
- A zrobiłam sobie wolne. Trochę mnie nudzi mój system dnia. Wstanie - polowanie - śniadanie - zabawa - sen. I tak cały czas. 365 dni w roku. Nuuuudne prawda?- powiedziała Rita
- Mnie też nudzi zwykły tryb życia. A teraz mam na głowie 3 szczeniaki. Szarkę, Xenię i Zena. Znaczy Szarka ma już 3 miesiące. Ale Xenia i Zeno? W głowie im tylko harce. Teraz mogą chodzić w odwiedziny do takiej Aliandy. Przynajmniej mam ich z głowy na 5 minut.- odparłam
- A gdzie Elandiel? - spytała Rita
- Poleciał gdzieś. Wróci za 2 tygodnie. Ale koniec z narzekaniem. Przejdziemy się do Potoku Życia?
< Rita? Nie mam pomysłu. XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz