środa, 20 stycznia 2016

Od Aliandy CD Xeni i Zena

Bardzo chciałam mieć przyjaciół. Więc się zgodziłam: 
-Jasne. 
-To super. Mamy przyjaciółkę.-powiedział Zeno. 
Nawiasem mówiąc Zeno mi się podoba. 
- Przejdziemy się?-zaproponowałam.- Nad Morze Siedmiu Braci. 
-Dobra.- powiedziała Xenia. 
Po drodze rozmawialiśmy, śmialiśmy się i co tu jeszcze można robić na spacerze? 
- Możecie mnie odwiedzić? W jaskini. Zatarry czyli mojego taty nie ma.-powiedziałam 
- Możemy się spytać mamy?- powiedział Zeno. Niedaleko jest nasza jaskinia.- Na te słowa pobiegł i za 10 minut był z powrotem. 
-Mama się zgodziła. Cieszyła się, że mamy kogo odwiedzać.-odparł Zeno 
- To idziemy!- powiedziała zachęcająco Xenia 
Po chwili byliśmy u mnie. Zaczęliśmy się bawić w walkę. Każdy z każdym. Zaczęło się ściemniać i Xenia i Zeno musieli iść do domu. 
-Kiedy mnie znów odwiedzicie?- spytałam 
<Zeno? Xenia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz