niedziela, 24 stycznia 2016

Od Party i Rity do Melody, Elandiela i szczeniaków

Po krótkim polowaniu i tropieniu przyniosłem zająca do jaskini.
- Rita! Jestem!- krzyknąłem
- Ktio to?- spytał się nieznajomy głos
- Zobaczysz- powiedziała chyba zmęczona Rita
- Łaa, głodny jestem- powiedział 2 nieznajomy głosik
- Rita? Co się..... urodziłaś?!!!!!
- Tak, tylko.... mamy 3 szczeniaki!
- Tak! O matko! Jak ja się cieszę!- mówiłem
- Chłopca? - spytałem się Rity
- Nie, waderkę, basiorka, waderkę i nie wiem. To... chyba... basiorka!
- .Jak nazwiemy je?-spytałem
- No to samiczka Luiza ( Lui), basiorek Rakan (Rak) i ostatni Newde
( New)
- Ja... ja... fajne imiona. - powiedziałem szybko
Puk puk puk!
- Halo?-szepnąłem
- To ja Mel i dzieciaki 
- Wchodźcie.- szepnąłem
- Aaa, Rita? - zdziwiła się Mel
-Ale super! Nowi koledzy- powiedzieli równo Szarka, Zeno i Xenia
- Czyli tak te dwa rude to basiorki New i Rak. A ta jedna brązowa to Lui.
- Fajnie- ucieszyła się Melody
<< Melody?dokończysz?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz