sobota, 16 stycznia 2016

Od Szarki - Nowy Dom

Tu jest teraz mój dom. W Górach Przepowiedni. Chciałam tu być sama, bo nie chcę być tym, kim byłam wcześniej. 
-Od teraz jestem kimś zupełnie innym-powiedziałam sobie. To koniec z tamtą waderą. Jestem nową osobą. Nową wilczycą. Nową mną. I myślałam, że jestem tu sama, ale nie byłam. W raz ze mną były tu orły,jastrzębie,myszołowy i wiele innych ptaków. Zaprzyjaźniłam się z nimi. I co było dziwne, potrafiłam ich wszystkich rozróżnić. Znałam ich imiona i charaktery. Cechy i rodziny. Partnerów i partnerki. To oni byli teraz moją rodziną. Miałam swoją własną jaskinie i ptaki każdej nocy przylatywały do mnie i ......... no właśnie. Rozumiałam ich mowę. Dla wilka natury to nic trudnego, ale wilka ognia? No cóż, jestem wyjątkowa. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz