środa, 20 stycznia 2016

Od Melody Cd Mewy

-Tak. Chciałabym Cię zapytać czy byś mnie nauczyła jak rozmawiać z przyrodą.- Uśmiechnęłam się- Moje dzieci już mają moce od Wędrownych. Mój syn Zeno np. Ma zdolności do bardzo szybkiego poruszania się i rozpływanie się we mgle. Nauczył go tego Sęp. Córka Xenia ma zdolności lewitacji od Ary, a Szarka od Sokoła umie latać najszybciej z Watahy. Ja bym chciała rozmawiać z przyrodą. Jeżeli mogę prosić.-powiedziałam -Jasne. Nauczę cię.-odparła Mewa. Uczyłam się pilnie przez godzinę. Wreszcie mi wyszło. Powiedziałam ptaszkowi, żeby usiadł mi na grzbiecie. Podziękował mi za miejsce do odpoczynku. Potem Mewa mi mówiła, że najważniejsze, żeby zwierzęta mi zaufały jest to, żeby szanować ich domy, Lasy, łąki. Pięknie spędziłam czas z Mewą. Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy. - Melody to jaką chcesz nagrodę za dobrze spędzony czas?- spytała Mewa Kompletnie o tym zapomniałam! Najbardziej chciałabym mieć towarzysza. -Hmmm. Może bym mogła towarzysza? << Mewa? >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz