niedziela, 17 stycznia 2016

Od Melody i Xeni CD Szarki

-Jak mogłybyśmy ci nie wybaczyć? Zrobiłaś to w słusznej sprawie.-powiedziałam.
-To teraz wracamy do domu?-spytała Xenia.-Trochę tu zimno.
I wróciłyśmy do domu. Poszliśmy spać. Rano nastał nowy dzień. Świat był ten sam, ale jednak inny. Szarka powiedziała prawdę i wiemy co robić o północy każdego miesiąca. Będziemy ją zabierać w jakieś odludne tereny. Wtedy nikogo nie skrzywdzi. Rano jak zwykle musiałam lecieć coś upolować, bo Elandiel spał (Jak to zwykle), Szarka też spała (Trudno jej się nie dziwić. Całą noc siedziała w Górach Przepowiedni) a Xenia i Zeno to jeszcze szczeniaki. Poleciałam na tereny polowań i upolowałam dwie sarny i jelenia. Wystarczy na nas piątkę. Nagle Xenia powiedziała:
-Mamo, patrz czego mnie Ara nauczyła.- Mówiąc to podniosła umysłem obgryzioną przez siebie kość i uniosła ją na blisko 4 metry.
-No pięknie córeczko!-pochwaliłam ją
-I mam jeszcze coś dla Ciebie-powiedziała wręczając mi Eliksir Nieśmiertelności.
-Och, dziękuję Ci Xeniu!-powiedziałam z zachwytem
-Dla was też zdobędę.-odparła patrząc na Elandiela, Zena i Szarkę. 
- Ja mogę sam zdobyć. Spróbuję u Ary albo Orła. 
- A ty Szarka? Zdobędziesz Eliksir?-spytała Xenia
- Chyba tak. Te wilki będą zawsze więc będę próbować.-odparła Szarka
- Możemy się wybrać całą rodziną pod Drzewo Życzeń?
<Szarka? Proszę o to dlatego, że Xenia i Zeno chcą przeżyć przygodę. Może być?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz