sobota, 23 stycznia 2016

CD Od Party

-Kawa?-spytała się Rita
-No Kawa! Wynalazek 21 wieku.-byłem tego pewny- No i mój wynalazek.
- Yhy, i ty myślisz, że to ty wynalazłeś.
- Ja, Parteusz Basior wynalazłem Kawę!- powiedziałem
- Kawa jest do picia?-spytała sie
-No tak!
-Dobra idę. Papa! - powiedziała Rita
- No i poszła
Ajajaj, za słona. Uuuuu za kwaśna, ble za słodka. Co chwilę zmieniałem jej smak. 
Eureka! Musi być gorzka! No i trzeba wynaleźć coś do słodzenia. Idę po buraki. 
Idę sobie przez pole z burakami. 
-O kurczę, to jest szaro czarne!-krzyknąłem-buraki są zawsze biało-czarne!
No trudno, wezmę kamień w zęby i pokroję. 
Wróciłem do jaskini i pokroiłem buraka. Później go pogniotłem. 
No i wrzuciłem go na liść palmy. 
-Kurczę! - burak wpadł mi do kawy- No nie! - napiłem się trochę burakowej kawy.
-Mniam- powiedziałem
- Wynalazłem słodzik!
A później (czyli 2 minuty później) dowiedziałem się, że to wszystko dawno wynaleźli człowieki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz