piątek, 17 października 2014

Od Shayde CD Shiro

- Może dołączysz do naszej watahy?
- Z chęcią. Czy przypadkiem Alfa zgodzić się musi? - spytał. 
- Ależ tak. 
- Zaprowadzisz mnie do niej?
- Jasne! Narazie Dymitr!
- Pa! - i poleciał, a ja poszłam z Shirem. 
Szliśmy przez Park Tajo. 
- Pięknie tu. Jak nazywane jest to miejsce? - spytał Shiro. 
- Park Tajo. Na cześć naszej bogini słońca Tajo. 
Szliśmy dalej. Gdy dotarliśmy do Midnighta i Nali opowiedziałam im o Shiro. On ukłonił się i przywitał. Para Alf przyjęła go do stada. Wyszliśmy z jaskini. 
- Może oprowadzuć cię po naszych terenach?
- Dobrze.
Więc wracaliśmy przez park, który Shiro już znał. Później doszliśmy do Wodospadu Zaklęć, a z niego wypływał Potok Życia. Następnie Tereny Polowań i Wzgórze Prawdy. Dalej pokazałam my Pustkowie Towy i Las Mgieł, a do Zakazanego Boru już nie wchodziliśmy i wytłumaczyłam mu czemu. Znajdowała się tam zła magia itp. Później dotarliśmy do Lueli, a z niej do Jeziora Odrodzenia. . Pokazałam mu też Góry Przepowiedni, a później przyszliśmy do Morza Siedmiu Braci. Następnie odwiedziliśmy Drzewo Życzeń. Na końcu została mi Aleja Miłości. Szliśmy sobie przez nią razem i było miło. 

< Shiro >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz