poniedziałek, 6 października 2014

Od Shadow "poszukiwanie"

Midnight zerwał się i uciekł jak opętany.
Zmartwiłam się ... bo kto by nie najpierw jakby miał zwidy
nie rozumiałam tego chciałam go gonić jednak naderwane ścięgno nie pozwala biegać i sprawia spore trudności i ból. Szukałam go .. długo ale zniknął. Nie wiem czy to przez to że powiedziałam mu o tym Demonie ze można nad tym panować .. wkurzyłam się zamknęłam oczy i mruknęłam
" Okami pomocy"
Po chwili otworzyłam oczy ..
w wiedziałam ze Okami się obudziła

http://dragonfantasy.d.r.pic.centerblog.net/o/13b36743.jpg

Ruszyłam a wszytko płonęło ...
-Dokąd mam biec ?
-"Użyj j zmysłu "
-Tak jest ..
Wszytko było przejrzyste biegłam już tylko jego tropem wiedziałam ze jak go znajdę nie pozna mnie ..

<Midnight>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz