piątek, 17 października 2014

Od Selvatico CD Kiary


-Cześć? -odezwała się, widać było że ją lekko przerażałem. A to dziwne, przecież nie mogła zobaczyć moich blizn. Nie jestem chyba taki przerażający tak. Miałem już jakoś obrócić to w żart, kiedy podmuch wiatru przypomniał mi, po co tu jestem.
-Cześć, Kiara.
-Skąd...
-Nie mam dobrych wieści. Ktoś z watahy chce Cię zabić.
-A skąd to wiesz?!
-Mam swoje źródło, okey? -przewróciłem oczami. Zazwyczaj jestem zabawny i przyjazny, ale to nie czas na żarty.
-Ha? Źródła?! To czemu te twoje źródło nie każe ci ostrzegać każdego wilka, przed innym wilkiem który na niego poluje!
-Moje źródło nie lubi się mieszać w sprawy... przyziemne. Wybacz. Wia..źródło nie wie dokładnie który to wilk. I zlecił mi, bym go odszukał i... zagryzł.
-Że co?! -wadera spojrzała na mnie z szeroko otwartymi oczami. Kontynuowała-

Kiara? Ps. Ktoś chętny by go zagryźć >:D ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz