czwartek, 30 października 2014

Od Sefiry Cd Bastili

-Co?! O czym ty gadasz?! Przyszłam tu, powiedziałam ci to co powiedzieć miałam, więc teraz mi odpowiedz, okey?
-Ale przyznaj, to któryś z nich?
-Nie! A nawet jeśli to co cię to obchodzi?
-Oj dużo, moja droga-uśmiechnęła się.
-Nie, nie będę z tobą o tym rozmawiać, po prostu powiedz mi czy pójdziesz ze mną na północ-roześmiała się.
-Tak pójdę, Rokan też.
-To bardzo dobrze.
-Więc chodź!
-Ale po co?-zdziwiłam się, myślałam, że już wszystko uzgodniłyśmy.
-No jak to? Poznać Rokana! Ty go przecież na oczy nie widziałaś!
-A... No tak-zmieszałam się, nawet nie przyszło mi to do głowy!
-No więc zapraszam do mojej jaskini!-znów się roześmiała, ale tak... serdecznie? Zaprowadziłam mnie do siebie i kazała poczekać przy wejściu. Chwilę później wyszła a za nią duży, czarny basior.

Bastili? :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz