środa, 13 sierpnia 2014

Od Dragona C.D Karmen

Po kłótni z Szastą postanowiłem coś upolować na łąkach. Po pewnym czasie podeszła do mnie jakaś wilczyca , przedstawiłam mi się i ja jej potem coś tam gadała że dołączyła i w ogóle a i jeszcze coś tam gadała o sobie w końcu dziwnie się zatrzymała w tym gadaniu i mnie pocałowała mówiąc:
-Chyba się w tobie zakochałam...
Byłem w szoku nie wiedziałem co powiedzieć w końcu zacząłem:
-Czy ciebie do reszty porąbało!!!
-No ale.. ale-jąkała się.
-Wiesz po takim zachowaniu można wywnioskować że jesteś pustą dziewczyną.
-Niby czemu?-Zapytała.
-Zastanów się... pierwszy raz mnie widzisz i mnie całujesz to naprawdę trzeba mieć...
-No ale..poczekaj-próbowała mnie zatrzymać.
-Dobra nara nie zatrzymuj mnie idź sobie innego przydupasa znajdź którego będziesz na pierwszy rzut oka całować -gdy to powiedziałem szybko pobiegłem do swojej jaskini.
(Karmen?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz