niedziela, 24 sierpnia 2014

List pożegnalny od Zuko

"Mam już 13 lat to bardzo dużo jak na wilka , które zazwyczaj żyją tylko 12 ale ja dałem radę wytrzymać rok dłużej.Niestety również na mnie nadchodzi odpowiedni czas.Nie spełniłem do prawdy mojego planu w wataszy ,ale dodałem tu wiele nowego takiego jak pierwszy miot w stadzie wraz z partnerką Rose.Niestety przeżyło tylko jedno szczenie.Widzę , że wataha zmierza w dobrym kierunku nowi członkowie są już bardziej aktywniejsi od starszych.Łączą się w pary i rodzą nowe pokolenia.Ja miałem swoją szansę i bardzo wam wszystkim dziękuję.Mimo iż więcej mnie nie zobaczycie mój syn będzie rósł z wami w dobrym tempie.Aby zapoczątkować nowe pokolenie mojej rodziny."

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócisz :')
    ~Devia

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy Cię ciepło wspominać! Zajrzyj jeszcze kiedyś do nas!

    OdpowiedzUsuń