czwartek, 21 sierpnia 2014

Od Sary C.D Selvatico

- Jestem tu już dłuższy czas, ale pierwszy raz spotkałam ludzi na terenie watahy, a do pułapki wpadłam przez własną głupotę.-Powiedziałam.
-A tak w ogóle gdzie rośnie ten żyworódek?-Spytał basior.
- Jeszcze niedawno rósł przy wodospadzie Zaklęć, ale niestety zwiądł, ogólnie trudno go już spotkać, ale jeśli będzie Ci potrzebny to zgłoś się do mnie. A tak ogólnie to nie tylko żyworódek jest pomocny w leczeniu. 
- Co jeszcze na przykład?-Zapytał.
- O dużo tego jest, ale na przykład czarny bez, a dokładniej jego kwiaty działają przeciw gorączkowo, wykrztuśnie i przeciw zapalnie, owoce przeczyszczające, działają napotnie, przeciwgorączkowo, przeciwbólowo i odtruwając. Miłek wiosenny działa uspokajające, przeciw obrzękowe, a len zwyczajny postaci okładów i jako środek przeciwzapalny. Jak chesz mogę dać parę lekcji o medycynie ziołowej, znam się na tym bardzo dobrze.

Selvatico

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz