środa, 20 sierpnia 2014

Od Cziki C.D Szasty

-Ja ciebie też kocham Szasta.-Powiedziałam, po czym go pocałowałam.
Przez tydzień cały czas chodziłam z Szastą po terenach watahy. Lecz po kilku dniach zaczęłam odczuwać dziwne bule brzucha. Postanowiłam pójść do Kiary i zapytać ją o radę.
-Kiara, od jakiegoś czasu zaczęłam odczuwać silne bule brzucha i mdłości. 
-Może to jest jakaś poważna choroba. Pójdź do medyka.
-Jakiego ? Ja żadnego nie znam.
-Hm... Ariel jest medykiem- powiedziała Kiara.
-Dobra,to pójdziesz ze mną?- Zapytałam.
-No jasne.
Po tym poszlismy do Ariel. 
-Ariel czy byś mogła mi pomóc?-Zapytałam.
-No jasne siadaj-odpowiedziała wskazując mi bym usiadła obok niej-to powiedz co cię boli ?
-Brzuch tak strasznie boli od kilku dni.-Wytłumaczyłam , po czym Ariel kazała mi się położyć na niski głaz z gładką powierzchnią i blisko jej wywarów, wtedy zaczęła się pytać gdzie mnie boli i od kiedy tak mam, więc powiedziałam od kiedy i jak, a ta mi powiedziała że musi pobrac moją ślinę i że jeszcze dziś się do mnie odezwie , no to wtedy wyszłyśmy i poszłyśmy do naszej jaskini z Kiarą. Bardzo się bałam, że jestem na coś poważnego chora. Czekałyśmy i czekałyśmy i nie miałyśmy nic do roboty więc w końcu postanowiłyśmy przejść się. Poszłyśmy do Doliny Młodości, trochę wchodziłyśmy do wody ale nie za głęboko bo woda była zimna. Nagle zdyszana Ariel zaczęła mówić do mnie.
-Wszędzie was szukałam, mam wyniki badań. Gratulacje Czika jesteś w ciąży.
Po tym co usłyszałam z Kiarą piszczałyśmy ze szczęścia, byłam taka szczęśliwa jak nigdy, wtedy szybko pobiegłam do Szasty krzycząc.
-Szasta ! Szasta ! Jestem w ciąży ! 
(Szasta?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz