czwartek, 28 sierpnia 2014

Od Kejt C.D Macka

Byłam zakłopotana przez tą sytuację z Amirem. Wiedziałam, że Mack to przyszła gamma i nie może on sie bawić z omegą. Nie wiedziałam co powiedzieć gdy spytał się o polowanie.
- Ale...ale jesteś przyszłym gammą i nie...nie możesz poliwać z omegą i to waderą... Amir ci nie pozwoli.- powiedziałam zasmucona.
- A co tam Amir przecierz jak jażdy wilk mogę polować.
- Jeśli tak mówisz to dobra.
- Choć ze mną pokaże ci dobrą taktykę polowania.- pochwalił sie Mack.
- Daj mi działać ja ci też coś pokaże.
Gdy byliśmy na Terenach Polowań Mack wypatrzył jelenia. Przygotował się i schował się w trawie. Ja też tak zrobiłam. Gdy Mack wybiegł zagonił jelenia w moją stronę a ja wybiegłam i rzuciłam się na niego gdy go powaliliśmy zabiłam go z Mackiem.
Mack

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz