poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Od Bastili cd. Selvatico

-Wiesz, myślę, że Rokan sie przyda.
-Myślę, że we trójkę to trochę słabo... -Zmieniłam sie w demona w ułamku sekundy.
-Ja walczę i kropka!
-Bastili! Szczeniaki!
-Myślisz, że jestem głupia? Kiedy zmieniam sie w demona, one zostaja w poprzednim ciele.
-Wiesz... Nie znam się na przemianach... A co jeśli zginiesz w tej postaci?
-Nie da sie w nij zginąć. Do dar od Czuansina.
-Co to? -Rokan wyszedł z krzaków. -Jak ty...
-Wezwałam go telepatycznie. Tak mała sztuczka. Ty też na pewno tak potrafisz, tylko musisz potrenować.
-Jak myslisz ... się zmienił?
-Wcale - wyszeptała wystraszona.
-Skąd... -Odwróciłam jedo łeb w drugą stronę. -Ojjj...
-Nie zabijajcie wilków z rogami. to moja rodzina będą stali z boku i patrzyli. Ich jest trzech. Każdy ma pod kontrolą dwójkę. ale żeby zabić którego trzeba się postarać. Jak ich pozabijamy oni będą wolni.

>>>Selvatico<<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz