czwartek, 28 sierpnia 2014

Od Rose

Po wypadku w Lueli czułam się nikomu nie potrzebna.Nagle przyszedł Spartan aby mnie odwiedzić.
-Rose widzę , że nie wyglądasz najlepiej rozumiem cię sam nie wiem co bym zrobił z kończynami na których nie mogę chodzić.-wyraził smutek
-Spartan muszę ci coś powiedzieć.-rzekłam ze strachem
Wiedziałam , że już dłużej nie mogę zwlekać i ukrywać tego , że zaszłam ze Spartanem w ciążę.Ukrywałam to przed każdym bo bałam się zachowania Zuko jak by się dowiedział.
-A więc , ja jestem z tobą w ciąży.W dodatku ciąża jest zagrożona przez mój stan.-oznajmiłam ukochanemu.
-To niemożliwe czemu to mnie spotyka to nie miało się nigdy zdarzyć.W dodatku ciąża zagrożona nie wiem co mam o tym myśleć.-starał się nie unosić
-Spartan nie załamuj się przecież nic cię nie spotkało możemy zostać parą.Nie taką typową nie będziemy parą gamma tylko po prostu zwykłymi zakochanymi wilkami ,których miłość spotkała się z wynikiem-zaproponowałam czekając na odpowiedź
<Spartan>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz