środa, 13 sierpnia 2014

Od Devii C.D. Tamed

- Wiesz... - zaczęłam niepewnie. - Moim zdaniem wszystkojest możliwe, ale w twoim przypadku musiałabyś odnaleźć inny czynnik odpowiadający twojej przypadłości. Ale ponieważ wilki Czasu rodzą się z tylko jedną taką cechą szczególną, odpowiednik trzeba będzie stworzyć sztucznie.
- Och, Devia, dziękuję! - Tamed uścisnęła mnie.
- Pamiętaj, że niczego nie obiecuję. To będzie bardzo trudne. - powiedziałam poważnie, ale zaraz uśmiechnęłam się. Byłam prawie pewna, że się uda.
- To od czego mam zacząć? - spytała wadera.
- Na wszelki wypadek, sprawdź, czy nie zaobserwowałaś jakichś innych zmian. Inny kolor futra czy oczu, jakieś znaki... Raczej wątpię, żebyś coś takiego znalazła, ale warto próbować. Jeśli żadnych znaków nie będzie, będziemy próbowali stworzyć Dar Czasu.
Po tych słowach wilczyca porzegnała się i wyszła.
<Tamed?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz