piątek, 20 czerwca 2014

Od Sary C.D. opo Sunset

Sunset przedstawiła się nieśmiało, a Rose uśmiechnęła się do niej.
- Powierzam Cie Rose. Będziesz u niej tak jakby na .... stażu.- Powiedziałam.
- Nie martw się ja nie gryzę tylko połykam w całość.- Powiedziała Rose śmiejąc się.
- Ale....-Zaczęła mała Sunset.
- Saro zaraz przyjdę bo szczeniaki rozrabiają.- Powiedziała Rose i mrugnęła porozumiewawczo do mnie odchodząc.
- Sunset co jest?
- Nic tylko...
- Tylko co ?
- Ja się boje.
- Ale czego?
- Że się tu nie odnajdę.
- Nie martw się zawsze masz mnie.- Powiedziałam, a mała wadera przytuliła się do mnie.
- Jeśli na razie nie chcesz tu zostać to pogadam z Rose. I jak za parę dni się zaaklimatyzujesz to tu wrócimy. To jak?- Powiedziałam i spojrzałam na małą, która nadal była we mnie wtulona.

 Sunset

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz