piątek, 20 czerwca 2014

Od Kejt C.D Diego


Zaczęłam płakać gdy usłyszałam od Szasty, że mnie nie kocha. Po prostu jest zauroczony w Czice! Jak mogłam się tak pomylić co do niego... Usłyszałam odgłosy jakiegoś wilka w głębi jaskini. Był to Diego. Już na początku widziałam jak na mnie patrzy, więc odważyłam się zapytać:
- Cześć Diego...wiem, że widziałeś naszą rozmowę...i będziesz próbował mnie pocieszyć, ale to nic nie da...Szasta złamał mi serce mówiąc, że kocha Czikę, a nie mnie.- odrzekłam
- Wiem. Może ktoś inny cię kocha?- powiedział trochę zaciekawiony mną.
- Może...
I wtedy Diego podszedł blisko mnie.
- Co chcesz zrobić?- zapytałam, bo jakoś dziwnie się zachowywał.
- Chodź ze mną!- basior pociągnął mnie za łapę. 
Szliśmy przez Park Tajo, a ja nie wiedziałam co Diego chce zrobić...
<Diego dokończ>(napisz co razem robiliśmy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz