wtorek, 3 czerwca 2014

Od Rose CD Spartana

Po kłótni z Zuko byłam bardzo wstrząśnięta.Powiedział jasno iż już mnie nie kocha.Jaki to był dl mnie ból.Niespodziewanie pojawił się Spartan i dał mi odpowiedni gest aby zacząć żyć na nowo , ale z nim.Niepewnie rzekłam
-Spartan trochę głupio mi to mówić , ale ...
-Choć będzie super nawet nie będę się zabezpieczać bo po co.-rzucił szarmancko i cichutko
Nie potrzebowałam zachęty wbrew wszystkiemu i wszystkim zaczęłam namiętnie kochać się ze Spartanem w miejscu spotkań całej watahy.Moje jęki były słyszane przez całą okolicę.Czułam się świetnie wielki zabytek i skarb Spartana namiętnie , ale wytrwale zaspokajał moje potrzeby.Zdecydowanie Spartan ma większego od Zuko.Po stosunku długo myśleliśmy nad naszą wspólna przyszłością jako nowa para gamm.Niespodziewanie za plecami ujrzałam Nalę wraz z Devią . Wystraszyłam się.
<Devia, Nala>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz