czwartek, 12 czerwca 2014

Od Macho C.D Sary

Nie mogłem się ruszać wszystko mnie bolało ale nic nie pamiętałem tylko Sara patrzyła na mnie pytając:
-Nic ci nie jest?
-Nie wiem ale co się stało?-Zapytałem rozkojarzony.Sara mi wszystko opowiedziała po tym pytam:
-Ale co on chciał od nas? ZNOWU !!!!-Zapytałem wściekły co dzięki temu nabrałem siły by wstać , byłem zły ale nadal ciągnołem temat:
-I co teraz ? Znasz kogoś kto nam może pomóc ?- Zapytałem.
-Nie mam pojęcia.....czekaj......a może ten biały wilk co nas uratował z Yin -Dobry pomysł ale jak go tu ściągnąć-Potych słowach wilk wyskoczył z Yin podskoczyliśmy ze strachu ale nie czekając dłużej zapytałem:
-Co mamy robić?-Duch przemówił pójdzcie na zachód a tam wszystko się wyjaśni i kogoś dla jednego z was będzie tam osoba bardzo ważna- potem duch zniknoł  a my ruszyliśmy w drogę..
(Sara?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz