wtorek, 15 marca 2016

Od Future CD Ember

Wadera wtulona we mnie zasnęła.Ja leżałem spokojnie z nadzieją,że kiedyś też usnę. Rysowałem jedną z łap na kartce,dokładniej
przerysowywałem jeden z wynalazków Ember. Chwilę potem zorientowałem się że dawałem waderze książkę która obecnie spoczywała na ziemi.Chciałem się dowiedzieć o czym to czyta moja partnerka,więc przysunąłem bezszelestnie książkę do swoich łap i zacząłem
czytać.Właściwie to nawet interesująca była ta lektura.Już
myślałem nad realizacją projektu. Właściwie to nawet zrobiłem się senny.
Raczej nie zapowiadało się dobrze. Rzadko sypiam a jak już to robię to
śnią mi się koszmary na jawie.Postanowiłem nie spać.W pewnym momencie do jaskini wpadł jakiś wilk...Chyba był to brat Ember z jakąś waderą..
<Ember?Coblat?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz