niedziela, 13 marca 2016

Od Future CD Ember

Spojrzałem na waderę która przypatrywała się moim ślepiom.
-Właściwie to mało o sobie wiemy.-Powiedziałem nie odrywając
od niej wzroku.Wadera zamyśliła się na chwilę.
-Właściwie to tak.-Odpowiedziała uśmiechając się przy tym.
-Może opowiedziałabyś mi coś o sobie?-Spytałem.
-Czemu nie?No to lubię czytać książki,jestem adoptowaną siostrą
pewnego wilka z tej watahy,lubię się czasem pośmiać..-Powiedziała.
-Ty też coś o sobie powiedź.-Dodała po chwili.
-Interesuję się literaturą,nie posiadam rodziny oraz mam
czternaście lat.A właśnie,jeśli można wiedzieć.Ile masz lat?-Spytałem.
-Patrz zapomniałam.Mam...coś koło pięciu lat.-Powiedziała.
No nie powiem,wadera mi się bardzo podobała.
Nie dość,że lubiła czytać książki to była inteligentna oraz
zabawna..Nic dodać nic ująć.Na mojej łapie ukazała się
lewitująca róża.Czerwony kwiat spoczywał już w mojej łapie.
-Ember?-Spytałem.
-Tak?-Odpowiedziała pytaniem.
-Czy zechciałabyś zostać moją partnerką?-Ponownie spytałem wręczając
różę waderze.
<Ember? ^ : słodko no nie? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz