sobota, 12 marca 2016

Od Ember- C.D.Future

Zastonowiłam się i oderwała wzrok od pułek. Future przyglądał i się czekając na ODP. Toteż odpowiedź mu dałam.
-Lubię większość książek-uśmiechnęłam się pokazując przez przypadek kawałek kła.-Ale moje ulubione są o magii ,przepowiedniach i odkryciach.- Chociaż przygodowe też są fajne.
Przy ostatnim zdaniu zająknęłam się. Przecież on chyba nie lubi takich słów... Z mniejszą pewnością siebie dodałam.
- Uwielbiam też wynalazki i detektywistyczne.
Potrząsnęłam głową. Zaraz potem cicho dodałam.
-Sir...
Opuściła głowę. Wiedziałam,że zaraz wylecę. Spojrzałem w górę. Future uśmiechnął się. Skąd to poznałam? Końcuszki pyszczka były trochę uniesione.
-Naradzie daruj sobie tytuły.-powiedział zerkając na mnie z ciekawością.-Pokarze ci coś.
I ruszył w głąb labiryntu książek, a ja uważając by nic nie strącić i oglądając ksiągi ,ruszyłam za nim.

(Future?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz