niedziela, 13 marca 2016

Od Ember CD Future

Siłą woli podtrzymywała entuzjazm. Wpadłam do dziury i tu taka niespodzianka! Porzyczyłam książkę o wynalazkach. Co prawda z zakurzonej półki ale do pilnuje by się to zmieniło. A teraz spacer... Mało nie dostała bzika. Tak dawno rozmawiała z innym wilkiem ( brat się nie liczy xD )... 
Future bardzo mnie ciekawił. Wydaje Ci się ,że wiesz z grubsza o tym jak wilk się zachowuje i tu nagle BUM! Całkiem inaczej toczy się konserwacją niż ci się przedtem wydawało. 
- Chętnie.- uśmiechnęłam się szerzej.- Tylko ty wybieraj tereny, które odwiedziny, bo z moją znajomością miejsc watachy zamiast do lasu mgieł dotarliśmy na Alaskę...
Mój towarzysz spojrzał na mnie z rozbawieniem w oczach. Schowała prezent między pióra a bandaże skrzydła. Czułam, że będzie świetnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz