niedziela, 13 marca 2016

Od Ember CD Future

Przypatrywałam się kwiatu. Był cudowny... Czerwona róża pachniała wszystkimi wspaniałościami tego świata. Ciastka, świeża trawa, deszcz... I...pojawiło się coś co mnie zdziwiło. Zapach Future. Lekki, po mieszany mocno z wonią książek. Nie przestawał mnie zadziwiać... Taka propozycja.Byłaby szczęśliwa. Jednak gdyby objął nowe w watahe stanowisko, mój świat mocno by się zachwiał... Gdzieś w oddali usłyszałam śpiew ptaków. Podjęła decyzję.
-Tak...
Jedno słowo a poczułam, że wszystko co znałam może ulec zmianom... Dużym zmianom...Ale to się nie liczy. Dam rade. Dałam radę opiekować się moim młodszym bratem a to już coś. Uśmiechnęłam się. Tak ruchliwemu i zwinnemu wilku na pewno spodoba się ta decyzja. Dam radę. Z Future...
Otarłam się o jego bok. Pomyślałem ile nocy zerwiemy, tworząc projekty maszyn, ustrojstw i innych wynalazków. Te zmiany będą na lepsze- stwierdziłam.

(Future?: cudowna róża)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz