poniedziałek, 29 września 2014

Od Mack CD Amira i Dymitra

-Zrozumieć , ja myślę , że ...-przerwał mi świst koło ucha
Zląkłem się bardzo ,ale Amir od razu zaatakował.Był to gryf , który spadał z nieba ,ponieważ ktoś go zabił.Beta z gracją wystrzelił w stronę walki.
-Mmmmack! Twoja mama , szczenięta ...-wymamrotała do mnie Demeter , która wzięła się nie wiadomo z kąd.
-Co się stało czy ona...-myślałem o najgorszym więc biegłem z Demeter w stronę jaskini młodych.
Gdy byłem przy wejściu zauważyłem , że moja matka zasłania ciałem Tamed , która umiera.Gryfy na moich oczach rozszarpywały mi matkę wiedziałem , że za późno dotarłem na miejsce.Mimo to rzuciłem się na wrogów i zacząłem z Demeter wypychać stwory z jaskini.
-Demeter sami nie damy rady!-darłem się w niebo głosy
Nagle pojawił się Sel i Kay wraz z Dymitrem.
Demeter, Kay, Sel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz