sobota, 20 września 2014

Od Amira C.D. opo Mack'a

Wreszcie zauważyłem zbliżającego się Mack'a. Młody Gamma zdawał się być zdziwiony tym spotkaniem.
- Witaj Amirze - przywitał się. - Co tu robisz?
- Czekałem na ciebie - odpowiedziałem spokojnie.
- Jak to...? - zdumiał się.
- Czas na twoje pierwsze szkolenie - oznajmiłem. Zmieniłem się w sokoła i zleciałem na ziemię. - Czy wiesz, jak opanowałem sztukę przewidywania przyszłości, albo zmiany postaci?
- Nie.
- Przewidywanie przyszłości. To sztuka oparta na logicznym myśleniu i zrozumieniu własnego umysłu. Twoje myśli nie mogą być chaotyczne, ty jesteś ich panem. Wtedy bez trudu odkryjesz, że istoty, które żyją w ciągłym roztargnieniu są w pewnym sensie ślepe. Nie potrafią zobaczyć tego, co prawdziwy zrównoważony i pełny organizm. - wyjaśniłem, chodź wiedziałem, że niewiele z tego zrozumie.
- No a przemiany? - spytał z entuzjazmem.
- Musisz po prostu zrozumieć swoje ciało. Czuję się dobrze w każdej postaci, wiem, co robię. To naprawdę wszystko.
- No... to co mam zrobić? - zapytał Mack.
- Zrozumieć.
<Mack, dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz