poniedziałek, 22 września 2014

Od Dymitra Cd Sary "Atak Gryfów"

Wygłupialiśmy się .. się tak po czym spojrzałem na zachodzace słońce. Wybiegłem z wody i otrzepałem się na nią a ona na mnie. Usiedliśmy 
-Spójrz jaki piękny zachód 
-Cudowny .. ale nie tak jak ty -polizałem ją i przytuliłem .. 
Zaśmiała się i wtuliła .. 
-Zimno Ci ?
-Troszkę 
Okryłem ja moim skrzydłem 
Potem poszlismy do mojej jaskini rozpaliłem ognisko i położyliśmy się 
Gdy wyschliśmy .. zjedliśmy kolację. Pocałowałem ją 
-Zobaczymy się jutro 
-Dokąd idziesz . 
-Nocne Straże 
Posmutniała 
-Uważaj na siebie 
-Okey 
Wyleciałem z jaskini było spokojnie ale do czasu wyczułem niezbliżające się Gryfy Śmierci .. Alfa kazał nam w razie co walczyć
Ayra,Amon,Diana,Arkan,Mistic,Shadow .. ustali i czekali na moje rozkazy mimo ze byłem Strażnikiem tylko ale jako jedyny doświadczony moglem latać 
-Amon,Arkan,Ayra rozglądajcie się tu w pobliżu Amon twoje zadanie powiadomić Wojowników Diana Mistic Shadow za mną 
Ruszyłem a oni za mną 
-Pilnujecie granicy a ja lecę na zwiady bądźcie w gotowości .. 
Poleciałem .. zobaczyłem chmarę wrogo nastawionych Gryfów Śmierci ... 

<Amon >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz