poniedziałek, 15 września 2014

Od Dymitra Cd Shyde

Spojrzałem na nią .. Oprowadzanie .. hmm to chyba tez jeden z moich obowiązków m.. 
-Okey .. 
Ruszyliśmy to co mogłem pokazałem jej podczas spaceru czyli :
Park Tajo,Wodospad zaklęć,Las mgieł,potok życia, Morze Siedmiu Braci,
Potem wznieśliśmy się i leci lecieliśmy nad Jeziorem Odrodzenia,Aleja miłości .. ble nienawidzę tego miejsca Drzewo życia
Lecieliśmy nad Górami przewodnimi Zakazanym Borem,Nad Doliną miłości znowu zygam tymi nazwami .. i starłem się jak najszybciej przelecieć nad tym Potem lot nad Pustkowiem Towy,miejscem polowań Wzgórzem prawdy a lądowanie było przy Oazie Lueli
tam napiliśmy się wody 
-To wracamy to punktu wycia -powiedziałem 
-Czyli ?
-Parku Tojo .. tam poznasz innych i tam się rozdzielimy bo zaraz mam trening .. 

<Shayde>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz