niedziela, 7 września 2014

Od Logana

Szłem sobie przez park tajo i rozmyślałem jaka była moja przeszłość. Jaka jest moja prawdziwa rodzina? Jak wyglądała? Z tymi pytaniami musiałem iść do Kejt. 
- Kejt jaka jest moja rodzona matka i ojciec?-byłem zaciekawiony.
- A...czy musisz to wiedzieć teraz?
- Tak a co?
- Bo twoja rodzina jest trochę inna niż ci się zdaje...
- Ale jak to? Powiedz mi proszę!
- Dobrze. Twoja matka to Rose samica gamma. Rodzeństwo to Miri, Lili i Valixy. Masz jeszcze przyrodniego brata i bedziesz miał chyba troszkę więcej tego rodzeństwa...
- A dlaczego mam starszego brata? 
- Ponieważ twój ojciec był kiedyś omegą a teraz jest gammą gdyż umarł Zuko poprzedni samiec gamma. I on z twoją matką miał właśnie dzieci w tym Mack a reszta umarła.
- A dlaczego to przyrodnie rodzeństwo będe miał?
- Ponieważ twój ojciec... Eh nie ważne. Gdy będziesz starszy to ci powiem.
I wtedy wyszłem z jaskini. Gdy byłem nad potokiem na drugiej stronie zobaczyłem waderę. Nie mogłem się oprzeć by do niej zagadać. 
- Witaj ja jestem Logan, a ty?
- Arka, cześć.
- Co ty taka niemrawa coś cię gryzie?
- Nie, nie nic się nie dzieje...
Arka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz