poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Od Rose C.D Devii (Wielkanoc)


Po zjedzeniu przepysznego i soczystego zająca oblizałam się i przeciągnęłam.Powiedziałam
-Dzięki za posiłek!-rzuciłam wesoło
-Nie ma za co Rose.
-Mam coś dla wszystkich-zza swojej sierści na grzbiecie wskazałam sześć jaj.
Trzy były ugotowane.Podzieliłam się nimi z Devią i jej ojcem.Pozostałe trzy jajeczka , które nie były ugotowane również rozdałam.Pokazałam jak należy je ogrzać.Po kwadransie z jaj wykluły się kurczaki.Nie były to jednak zwykłe kurczaczki.Miały na sobie znamienia , które oznaczały jakieś przepowiednię.Dałam je Devii . Ta odłożyła je mówiąc iż nie ma teraz czasu na głupstwa.Znaki zabłyszczały.Ja nie zwlekając w wydmuszki wlałam wody i zaczęłam pryskać na przyjaciół.Po zmoczonej sierści Devii kapała struga krwi.Przeraziłam się.
-Tu pisze , że wszyscy bogowie składają nam życzenia.-powiedziała Devia.
Krew i rany znikły po odczytaniu.Devia przemówiła.
<Devia>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz