poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Od Nali CD Kiary

Właśnie wracałyśmy z Veną od Rose, kiedy podeszły do mnie dwie wadery. Nigdy wcześniej ich nie widziałam, więc pomyślałam, że mogą to być wilczyce ze wschodu. Zaczęłam się denerwować. Nagle jedna z nich podeszła bliżej i już miała coś powiedzieć, kiedy warknęłam
- Kim jesteście, i czego tutaj szukacie?!
- No więc. Ja jestem Kiara, a to jest...
- Skąd jesteście?! - natarczywie pytałam, choć wiedziałam, że nie stwarzają żadnego zagrożenia, ponieważ dawno wdarłam się do ich umysłów.
- Przybywamy z...
- Nala! - ktoś krzyknął - Daj im spokój!
Po chwili zauważyłam, że to była Rose. Miałam wielką ochotę... A z resztą, nie ważne...
- Rose, one...
- One chcą dołączyć. Przecież dobrze to wiesz. - przerwała mi
Przez chwilę dziwiłam się jej zachowaniem, ale nagle przypomniałam sobie, że nauczyłam ją czytać w myślach.
- Dobra. - mruknęłam
- Too... - wtrąciła się Kiara - Mogłybyśmy dołączyć? - spytała niepewnie.
Stałam w zamyśleniu. Byłam wściekła. Chciałam przemówić im do rozsądku, ale Rose przesłała mi paraliżujące spojrzenie i odparłam
- Tak.

<Rose? Albo Kiara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz