środa, 30 kwietnia 2014

Od Rose C.D Amira


Po ataku Mid'a skręciłam nadgarstek w łapie . Po bójce Amira z samcem alfa , partner Devii mojej przyjaciółki zabrał mnie do Kay'a.Długo rozmawiali , ale ja przeżywałam koszmar , był on taki sam jak to co się wydarzyło tyle , że powtarzało się to w nieskończoność.Po całych dziesięciu godzinach przebudziłam się z łapą w bandażu.
-Rose twój nadgarstek jest już nastawiony, ale musisz oszczędzać kończyny , bo masz słabe kości i cierpisz na ich łamliwość.-ostrzegł Kay
-Nie no ja już  nie mogę wszystko mnie boli!!!-odrzekłam znowu popadając w śpiączkę.
Słyszałam kłótnie między Zuko a Midnight'em to bardzo nie dobrze, wiedziałam iż skaczą sobie do gardeł , ale co miałam począć.Nagle się obudziłam ujrzałam większość watahy siedzącą w kącie.
<Nala,Mid,Amir,Devia,Zuko,Kay,Arghai,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz