piątek, 18 kwietnia 2014

Od Loli


Serce me zanurza się w otchłań miłości do James'a kocham go ponad życie.Niedawno poznałam również Kay'a , ale on jest nieugięty więc nie wiązałam z nim nadziei , ale z James'em tak.Zauważyłam go polującego z Shay . Bałam się reakcji wadery więc czekałam w ukryciu aż odejdzie .Nie czekałam długo.Moment później wilczyca pobiegła do Devi , która ją wołała.Podeszłam więc do ukochanego.
-Hej , mogę się do ciebie przyłączyć?-spytałam siadając nad dużą łanią.
-Witaj!Siadaj , częstuj się!-odrzekł wesoło rzucając mi wielki gest oznajmujący iż mogę się poczęstować.
-Dziękuje ci za ucztę dawno nic nie jadłam i zwykłam jeść ptaki teraz wiem , że inne zwierzęta też są smaczne.
-Masz rację w zupełności choć za mną pokażę ci coś.-rzucił i zaczął biec a ja za nim
Po biegu , który trwał ponad kwadrans zatrzymaliśmy się przed Aleją Miłości.Nagle dumnym głosem przemówił.Podczas gdy oboje szliśmy już piękną różaną dróżką.
<James>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz