wtorek, 22 kwietnia 2014

Od Faantasji - Jak dołączyłam?

 W tej watasze jestem od niedawna. Wcześniej włóczyłam się po wielu stadach, ponieważ kiedy byłam jeszcze bardzo mała, moja rodzina zmarła, a ja zostałam całkiem sama. Mieszkałam nawet u jednego szamana, ale rozbiłam mu fiolkę z ważnym wywarem i mnie wyrzucił... I tak, po dość długim czasie męki, znalazłam się tu, gdzie nareszcie mam własną jaskinię.
Pierwszego dnia w nowej watasze, chciałam obejrzeć wszystkich i wszystko. Nie miałam zamiaru czekać. Po drodze nad morze, wpadłam na jakąś waderę. Z niechęcią powiedziałam:
- Kim jesteś?

- Jestem Nala alfą watahy Podmuchu Wiatru.

- Aha przepraszam,że tak naskoczyłam ale nie wiedziałam.

- A ty jesteś Faantaasia. Tak?

- Tak. Oprowadzisz mnie po terenach watahy?

- Oczywiście.

I zwiedziłam z Nalą wszystkie tereny watahy od Parku Tajo do Terenów Polowań.Świetnie się przy tym bawiłam i już więcej wiem o watasze Podmuchu Wiatru ale wciąż mam nie pewność do kilku miejscy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz