sobota, 20 lutego 2016

Od Alcatraza do Amira

Wataha Podmuchu Wiatru, czy to tu mam szukać córki? Może znajdę tu nową miłość? "Szukać, szukać cały czas, trzeba iść w góry, w las. Nie wiem czy blisko, czy daleko, ale trzymać się będę swego. Może gdzieś dalej, może to tutaj, albo tu zostań, albo przed siebie ruszaj." To były moje myśli gdy tu dotarłem. No to co? Trzeba kogoś poznać. Będąc niedaleko Oazy Luei poszedłem tam. Akurat była prowadzona lekcja równowagi, a po 10 minutach zakończyła się. Korzystając z okazji że mogę porozmawiać z samcem Alfa, zacząłem rozmowę:
-Dzień dobry
-Dzień dobry, ty tu pierwszy raz? - spytał bardzo spokojnie
-Tak, szukam córki. A tak do rzeczy, to czy mógłbym zostać nauczycielem medycyny i uzdrawiania? W dawnej watasze byłem samcem Alfa i tam również pełniłem tą funkcję.

<Amir?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz