piątek, 26 lutego 2016

Od Luke'a CD Russi

Przyglądałem się szczeniakom. Wskazując łapą na grzecznie leżącego czarnego basiorka, powiedziałem: - Jest najstarszy z miotu. Widać że będzie odważny i waleczny. Niech nazywa się Ares, tak jak grecki bóg wojny.
- A ta trzy kolorowa wadera będzie się zwała Ache - powiedziała Russia. Skierowałem wzrok na ognistego wilczka, w połowie lisa który ganiał się w kółko próbując usilnie dorwać swój ogon i uśmiechnąwszy się rzekłem: - A do tego hultaja pasuje Firestone - zaśmiałem się - A ta biała waderka...
- Niech się nazywa Snow! Pasuje!
- Nieeeee...Lepiej jakieś unikatowe...
- To Amaria.
- No to ta została. Jest śliczna.
- Blood.
- Nie pasuje!
- Owszem, ale niech takie będzie - uśmiechneła się złośliwie Russia.

<Russia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz